Thursday, October 2, 2014

Voda ''Sasi'', napitak koji 'prži' masne naslage!


Ne znam jeste li već čuli za ovaj čuveni napitak. Obavezno pročitajte ovaj post, pogotovo ako ne znate o čemu se radi kada čujete da neko spomene vodu ''sasi''.  :)

Još pre nekih dva-tri meseca sam čula za ovaj napitak, no, ja, kakav sam karakter, nikako da se nakanem da ga isprobam... pretpostavila sam da je nešto dobro kada sam pročitala koji sastojci idu, ali nisam htela da postujem o tome dok ne isprobam, jer mislim da vas zanima i moje mišljenje i lično iskustvo.. :)

Sastojci koji idu:

- 1 limun, isečen na kriške
- 1 krastavac srednje veličine, isečen na kolutove ili tanke kriške
- jedna kašičica rendanog korena đumbira
- 10 do 12 listova sušene nane (imate u svakoj apoteci)

Priprema: 
 - U 1,5-2 l (u zavisnosti koliko dnevno možete popiti, što više-to bolje), uroniti sve gore navedene supstance, uveče, i ostaviti u frižideru da odstoji preko noći. Konzumirati celog sledećeg dana.


Ima ljudi koji kažu da im je ukusno, ima ljudi koji kažu da im je jako neprijatnog ukusa. Meni je ono... tu i tamo. Nije mi baš lepo, ali ne i 'odvratno'. Jednostavno, nisam neki ljubitelj krastavaca (koji dominira), ali okej. Začepite nos i popijete šolju odjednom :D .

Što se tiče rezultata.. eh. Priča se da su neki ljudi izgubili 10-12kg za mesec dana svakodnevnog konzumiranja. Ja ne mogu prokomentarisati to, jer nije moje iskustvo ili iskustvo ljudi koje ja poznajem. Ja pijem tek tri dana. Rezultata ima, izgubila sam oko 1kg, zadovoljna sam, ono... Takođe, rešava problem zvani CELULIT! :) :) :)
Ali, mnogo je efikasnije ukoliko ovu vodu kombinujete sa pravilnom ishranom, kao ja :) .

U svakom slučaju, preporučujem, čak i ukoliko nemate problema sa kilažom, što da ne, malo da pročistite organizam :D
Da, čula sam da je jednoj ženi pomoglo i za zglobove. Kako god, probajte, neće škoditi. :)



Pišite kako vam se svideo post, i lajkujte istoimenu stranicu na fejsbuku kako bismo se i tu družili i kako biste dobijali informacije o tome kada sam ili kada ću izbaciti post na bloguu: https://www.facebook.com/vanjiss.blogspot.rs?ref=hl

No comments:

Post a Comment