Saturday, September 20, 2014

Budine lekcije koje će vam promeniti život, način razmišljanja.




U životu svakog od nas treba da postoji nekoliko rečenica, nekoliko misli, koje će nam u određenim trenucima biti od koristi. Koje će nam u trenucima neodlučnosti, beznađa, tuge, bola, pa čak i u onim lepim trenucima kao što su radost, sreća, ispunjenost i druge, puno pomoći, služiti kao vodilje za dalje ili za održavanje tog lepog stanja. Ili jednostavno može biti neko ohrabrenje, kao neka motivacija za dalje. To su budine lekcije koje sam odlučila podeliti sa vama.

Ukoliko ste se ikada interesovali za narod iliti pleme zvani Buda, znate da 'vuku' ukrajinske korene. Takođe, možda znate da su bili veoma pametan, promišljen i pre svega mudar narod, koji je iza sebe ostavio dosta pametnih lekcija, kojima se ljudi i dan-danas vode, a toliko davno su definisane. Ja sam veoma davno 'naletela' na sledećih 25 lekcija koje sam, naravno, istog trena downloadovala na laptop, sada ću vam ovde objaviti.

Moram vam priznati da sam oduševljena ovime. Verovatno vam neće ući u glavu odmah, i verovatno nećete odmah razumeti pravu smisao neke od sledećih lekcija, nisam ni ja. Ali, čitajući ih redovno, svaki dan, dva do tri puta dnevno, ulazi u glavu. Meni se dešava da mi se, kada sam u nekom problemu, tačno u glavi pojavi odgovarajuća misao, koja je put ka rešenju ili motivacija za dalje. :)

A, evo i tih famoznih budinih lekcija koje ća vam zaista promeniti život i pogled na svet. Uživajte :)

1. Ljubav leči sve.
2. Ne definiše vas ono što kažete već ono sto uradite.
3. Tajna dobrog zdravlja je da u potpunosti živite u sadašnjosti.
4. Ko gleda unutar sebe budan je.
5. Reci imaju moć i da izleče i da povrede.
6. Pustite i to će biti vaše zauvek.
7. Niko ne može da hoda vašim putem osim vas.
8. Sreća se ne smanjuje ako je podelite.
9. Budite ljubazni prema svima.
10. Ne verujte u sve što vam kažu da verujete.
11. Kako mislite tako će vam biti.
12. Oslobodite se straha.
13. Istina uvek pronađe način da bude otkrivena.
14. Kontrolišite svoj um ili će on kontrolisati vas.
15. Sumnja razdvaja. Poverenje povezuje.
16. Niko ne zaslužuje više vašu ljubav nego vi sami.
17. Poznavati druge je mudrost, poznavati sebe je prosvetljenje.
18. Duhovnost nije luksuz, nego je nužnost.
19. Zamenite ljubomoru sa divljenjem
20. Potrazite mir unutar sebe.
21. Oslobodite se vezanosti.
22. Mudro izaberite svoje prijatelje.
23. Ne postoji put do sreće. Sama sreća je put.
24. Odreknite se oznaka.

25. Volite. Živite. Oslobodite se.


Ukoliko vam se sviđa post na ovu temu, recite mi, rado ću napisati još, volim ovakve teme :)
Pridružite se mojoj fejsbuk stranici: https://www.facebook.com/vanjiss.blogspot.rs/timeline :)

No comments:

Post a Comment