Monday, September 15, 2014

Malo o baby lips balzamima za usne.. :)



Verujem da ste baš svi čuli za baby lips balzame za usne od Maybelin-a, a pretpostavljam da većina vas ima bar jedan. :)

U ovom postu napisaću vam moja iskustva sa ovim balzamima. Dakle, ja imam 'Pink punch' i 'Hidrate'.





Par reči o plavom, 'Hidrate'... Moram priznati - zadovoljna sam. Dobro radi svoj 'posao', odnosno, dobro hidrira usne. Pomalo je 'mastan', što mi i nije njegova omiljena osobina, ali Bože moj, ništa nije savršeno! :)
Moram naglasiti da savršeno miriše (miris limuna i bosiljka, čini mi se). U svakom slučaju, pohvale!



A, sada, nešto o rozom, 'Pink punch'... Moglo bi se reći da mi se više svideo od plavog. On ostavlja jarko rozu boju. Ono što mi se najviše svidelo jeste to što se, nakon kontakta usana sa hranom ili pićem, boja NE SKIDA! O, da! Zaista sam dugo tragala za balzamom/sjajem koji ostaje na usnama. I, da, čini mi se da boja tamni na usnama u roku od oko 15 minuta od trenutka kada nanesem balzam. U svakom slučaju, za svaku pohvalu! :)


I, to je to šta sam htela da vam kažem u vezi baby lipsa. Napišite mi u komentar kako vam se svideo ovaj post i da li želite još 'beauty' tema na blogu. Slobodno mi možete dati i temu ukoliko imate ideju :)

Pridružite se mojoj fejsbuk stranici: https://www.facebook.com/vanjiss.blogspot.rs/timeline :)





No comments:

Post a Comment